//////
You are here: Home > Marketing > ZMNIEJSZENIE DYSPROPORCJI

ZMNIEJSZENIE DYSPROPORCJI

System dystrybucji zmniejsza stopniowo te dysproporcje, w miarę jak produkt przesuwa się przez kolejne ogniwa systemu z miejsc wytwarzania do konsumpcji. Na przykład organizacje handlu hurtowego posiadają znacznie szerszy asortyment produktów niż każdy producent je zaopatrujący.Detaliści dysponują szerszym asortymentem.* Poprzez funkcję magazynowania towarów proces dystiybucji może również łagodzić lub nawet eliminować dyspro­porcje czasowe. Odpowiednia lokalizacja punktów sprzedaży detalicznej pozwala zbliżyć w maksymalnie możliwym stopniu miejsce oferowania produktu do miejsca najbardziej pożądanego przez nabywców^Jednakże same te funkcje nie wyjaśniają jeszcze W sposób wyczerpujący istoty dystrybucji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *