//////
You are here: Home > Marketing > WYBÓR TECHNIK

WYBÓR TECHNIK

Są to techniki 0  rosnącym systematycznie znaczeniu dla tej działalności. Czwarta, ostatnia grupa dotyczy praktycznych umiejętności marketingowych. Osiąga się je przez praktyczne doświadczenie; zdobycie umiejętności marketingowych można znacznie przyspie­szać przez kształcenie w zakresie zarządzania, w szczególności przy użyciu nowoczes­nych metod kształcenia.Wybór technik marketingowych do realizacji ustalonego celu działania (technik 1  praktycznych umiejętności stosowanych w działalności marketingowej) jest za- gadnieniem istotnym. Wybór ten jest ważny z kilku powodów. Po pierwsze uzywame technik marketingowych jest kosztowne, zbędne więc ich stosowanie, albo wybór droższych technik niż to jest konieczne, prowadzi do niepotrzebnych strat.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *