//////
You are here: Home > Marketing > WPROWADZENIE CENTRALNEGO RYNKU

WPROWADZENIE CENTRALNEGO RYNKU

Jeśli to nastąpi, wtedy zamiast owych dziesięciu podróży wszyscy razem będą odbywali już tylko pięć podróży. Wprowadzenie centralnego „rynku” (miejsca), na którym mogą oni wszyscy się spotkać, jest kolejnym usprawnieniem wymiany, gdyż zaoszczędza ono czas. Dzięki temu można go więcej przeznaczać na samo wytwarzanie. Wymiana ma jednak w dalszym ciągu charakter bezpośredni (naturalny). Ów „rynek” centralny ine usuwa bowiem barier towarzyszących wy­mianie naturalnej, polegających W głównej mierze na trudnościach związanych z osiągnięciem ekwiwalentności wym^n^ychjproduktówj Trzeba w dalszym ciągu przeznaczać mnóstwo czasu na to, aby znaleźć wytwórców dysponujących produkta­mi o zbliżonej wartości.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *