//////
You are here: Home > Marketing > W PORÓWNANIU DO PRODUKTÓW

W PORÓWNANIU DO PRODUKTÓW

W porównaniu do produktów znajdujących się w dwóch następnych grupach podjęcie decyzji o zakupie towarów grupy (a) (np. papierosy, żyletki, większość artykułów spożywczych, gazety, naprawa obuwia, usługi stacji benzynowych itd.) wymaga stosunkowo mało czasu. Ze względu na to, że konsumenci chcą kupować tego rodzaju towary przy jak najmniejszym wysiłku, powinny one być rozmieszczone na rynku w możliwie jak największej liczbie punktów sprzedaży. Duża liczba nabywców, a także ich rozproszenie wskazują z reguły na potrzebę wprowadzania hurtu dla tej ^grupy towarów. Druga grupa (b) obejmuje te towary (usługi), które konsument zwykle nabywa po dłuższym namyśle (po przeprowadzeniu porównań jakości, cen, fasonów w jakiejś liczbie sklepów).

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *