W MAŁYCH PUNKTACH SPRZEDAŻY
W małych punktach sprzedaży detalicznej (np. w kioskach). Ponieważ nieracjonalne byłoby w takim przypadku organizowanie bezpośrednich dostaw, konieczne jest wprowadzanie ogniw pośrednich. Inaczej oczywiście wyglądałaby sprawa, gdyby nabywcy preferowali zakup tego artykułu W dużych jednostkach handlu detalicznego (np. w domach towarowych).(Niezbędnym ogniwem w procesie podejmowania decyzji jest przeprowadzenie oceny kanałów dystrybucji dla podobnych produktów już istniejących na rynku^J Należy w tym przypadku rozważyć różnorodne warianty. Przedstawimy tu kilka podstawowych wariantów. Producent—konsument. Kanał ten występuje wówczas, kiedy na przykład rolnicy sprzedają bezpośrednio swoje produkty konsumentom. Stosuje się go przy sprzedaży wielu usług, a także wtedy, kiedy zakup jest bezpośrednio realizowany w zakładzie produkcyjnym.
Dodaj komentarz