//////
You are here: Home > Marketing > W MAŁYCH PUNKTACH SPRZEDAŻY

W MAŁYCH PUNKTACH SPRZEDAŻY

W małych punktach sprzedaży detalicznej (np. w kioskach). Ponieważ nieracjonalne byłoby w takim przypadku organizowanie bezpośrednich dostaw, konieczne jest wprowadzanie ogniw pośrednich. Inaczej oczywiście wyglądałaby sprawa, gdyby nabywcy preferowali zakup tego artykułu W dużych jednostkach handlu detalicz­nego (np. w domach towarowych).(Niezbędnym ogniwem w procesie podejmowania decyzji jest przeprowadzenie oceny kanałów dystrybucji dla podobnych produktów już istniejących na rynku^J Należy w tym przypadku rozważyć różnorodne warianty. Przedstawimy tu kilka podstawowych wariantów.  Producent—konsument. Kanał ten występuje wówczas, kiedy na przykład rolnicy sprzedają bezpośrednio swoje produkty konsumentom. Stosuje się go przy sprze­daży wielu usług, a także wtedy, kiedy zakup jest bezpośrednio realizowany w zakładzie produkcyjnym.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *