//////
You are here: Home > Marketing > W KAŻDYM PRZYPADKU

W KAŻDYM PRZYPADKU

W każdym jednak przypadku muszą być ustalone cele dla całego kanału, a także sposoby integrowania tych celów z celami odcinkowymi. Praktyka dowodzi, że nie jest to zadanie łatwe. Nierzadko występuje na przykład taka sytuacja, że określony system kanałów jest zdezintegrowany (niespójny wewnętrznie)fw związku z tym pojawiają się np. tendencje do pomijania hurtownikow. W takim przypadku pro­ducenci lub detaliści wykonują sami czynności hurtowe. Mamy wówczas do czynie­nia z tzw. hurtem funkcjonalnym. Hurt instytucjonalny jest natomiast wyodrębniony organizacyjnie i prawnie. Hurt funkcjonalny może przybierać różne formy^J Z faktu, że kanał dystrybucyjny jest określonym systemem, należy wyciągnąć wnioski praktyczne.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *