//////
You are here: Home > Marketing > UWZGLĘDNIENIE WSZYSTKICH OGNIW

UWZGLĘDNIENIE WSZYSTKICH OGNIW

Uwzględnia ono wszystkie ogniwa, również uczestniczące w procesie marketingowym poprzedzającym przekazanie surowców do zakładu wytwórczego. Wreszcie bierze pod uwagę nie tylko producentów handlowych, ale inne instytucje. Na każdym pośrednim szczeblu (poziomie) bierzemy pod uwagę jedną instytucję (jednego producenta mebli, detalistę, przedsiębiorstwo transportowe). Dzięki temu możemy .właśnie analizować powiązania pomiędzy każdym ogniwem uwzględniając kilka strumieni. Jednakże wiele instytucji działa, jak wiadomo, na każdym szczeblu, tzn. wiele przedsiębiorstw detalicznych, hurtowych, organizacji transportowych itd., a nie jedna tylko organizacja.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *