//////
You are here: Home > Marketing > USTALANIE STANDARDÓW

USTALANIE STANDARDÓW

Druga, według E.W. Cundiffa i R. R. Stilla, funkcja ustalania standardów  ga­tunków produktów polega na określaniu ich jakości, norm czy wzorów, odpowia­dających przyjętym własnościom technicznym, zgodnym z potrzebami konsumentów. Standardy i gatunki towarów określają, na przykład, rozmiary, wagę, kolor i ich jakość. Standaryzowanie produktów ułatwia produkcję i sprzedaż, pozwala na bardziej dokładne uzgadnianie podaży z popytem. Funkcja trzecia, zakup i grupowanie produktów, to ich przygotowanie do potrzeb i zwyczajów dalszej sprzedaży aż do końcowego nabywcy, niezależnie od miejsca produkcji czy jej specjalizacji. Funkcję tę spełniają różnego rodzaju pośrednicy, producent jednak musi dokładnie znać potrzeby i zwyczaje poszczególnych rodzajów pośredników, na przykład hurtowników czy kupców detalicznych, a także końco­wych nabywców towarów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *