//////
You are here: Home > Marketing > SIATKA POTRZEB

SIATKA POTRZEB

Analizując popyt odbiorców na określone dobro lub usługę często zauważa się, że można konsumentów podzielić na mniejsze, bardziej homogeniczne grupy. Rynek obuwia np. wcale nie jest jednorodny: jest obuwie damskie, męskie, młodzieżowe i dziecięce; jest obuwie letnie, zimowe i wiosenno-jesienne; jest obuwie skórzane, gumowe i wykonane z innych surowców; jest obuwie sportowe, lecznicze itd. Z tego przykładu wynika, że określenie jednorodnej pod względem potrzeb, homo­genicznej grupy odbiorców na obuwie wymaga bardzo szczegółowej odpowiedzi na pytanie, o jaki rodzaj obuwia chodzi. Inna może być grupa mężczyzn, zaintereso­wana obuwiem skórzanym, inna — zainteresowana obuwiem gumowym, inna wresz­cie obuwiem sportowym czy leczniczym itd.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *