//////
You are here: Home > Marketing > PROBLEMATYKA POSZCZEGÓLNYCH PRZEDSIĘBIORSTW

PROBLEMATYKA POSZCZEGÓLNYCH PRZEDSIĘBIORSTW

 Nie oznacza to, oczywiście, że problematyka poszczególnych przedsiębiorstw jest mało ważna, co starano się wyjaśnić w drugim punkcie niniejszego rozdziału. Chodzi jednakże o dowiedzioną już dawno prawdę, że ujęcie makroekonomiczne jest dalszym postępem w teorii i praktyce. We współczesnym świecie na porządku dziennym w badaniach ekonomicznych i w praktycznej działalności ekonomicznej stają tematy szersze, dotyczące ujmowania odcinkowych zjawisk gospodarczych w skali całego świata _lub_ przynajmniej ‘poszczególnych jego regionów. . Po czwarte wreszcie, wsyśtemie makromarketingu chodzi o realizację ogólnospołecznych celów, różnych w różnych krajach i na poszczególnych etapach ich rozwoju.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *