//////
You are here: Home > Marketing > PROBLEM WYBORU POŚREDNIKA

PROBLEM WYBORU POŚREDNIKA

Problem wyboru typu pośrednika, jak też liczba punktów sprzedaży detalicznej odgrywają podstawową rolę w procesie dostosowania podaży do popytu w przekroju przestrzennym. Z rozważań dotychczasowych wynika, że zasadniczą sprawą jest przede wszystkim rozmieszczenie towarów (usług). Lokalizacja punktów sprzedaży jest kwestią pochodną. Rozmieszczamy w pierwszym rzędzie towary, a nie punkty sprzedaży. Jest to więc zasadniczo inne podejście niż stosowane w wielu rozwiąza­niach praktycznych.Zadania producenta pełniącego funkcje integrujące nie kończą się na wyborze ka­nału dystrybucji. Należy jeszcze rozstrzygnąć problem zapewnienia odpowiedniego (regularnego i szybkiego) przepływu towarów i innych strumieni, o których wcześniej wspominaliśmy, przez poszczególne ogniwa kanału.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *