//////
You are here: Home > Marketing > PROBLEM SZKOLENIA PRACOWNIKÓW

PROBLEM SZKOLENIA PRACOWNIKÓW

Topową formą pomocy jest szkolenie sprzedawców hurtownika lub detalisty. W przj^padku artykułów konsumpcyjnych powszechne jest udzielanie pomocy w urządzaniu wystaw określonych produktów wewnątrz punktów sprzedaży deta- licznej. Wiele podobnych form pomocy stosuje producent również w odniesieniu do środków produkcji. Tutaj problem szkolenia pracowników pośrednika nabiera jeszcze większego znaczenia. Im więcej pomocy producent udziela pośrednikom w kanałach dystrybucji, tym większą część funkcji marketingowych przyjmuje na siebie.  Niekiedy mogą występować takie sytuacje, że rola pośredników ogranicza się jedynie do reklamowania produktów i zbierania zamówień (niektóre artykuły trwa­łego użytku).

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *