//////
You are here: Home > Marketing > POSTĘPOWANIE NABYWCY

POSTĘPOWANIE NABYWCY

Nabywcy postępują inaczej przy zakupie, na przykład, żyletki do golenia, inaczej przy nabywaniu samochodu, a jeszcze w inny sposób przy zakupie garniturufBiorąc za podstawę sposób, w jaki typowy nabywca zachowuje się przy zakupie różnych towarów, możemy z tego punktu widzenia wy­odrębnić trzy podstawowe grupy towarów (usług): (a) artykuły codziennego użytku, (b) artykuły wybieralne, (c) artykuły luksusowe. Do pierwszej grupy (a) należą towary i usługi, które konsument zwykłe pragnie nabywać przy minimum wysiłku i w warunkach najbardziej dogodnej lokalizacji punktów sprzedaży. Produkty i usługi należące do tej grupy mają przeważnie rela­tywnie niską cenę, są nabywane często i każda transakcja ma niewielkie znaczenie z punktu widzenia budżetu nabywcy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *