PODSTAWOWE WARIANTY STRATEGII DYSTRYBUCJI FIZYCZNEJ
Przedsiębiorstwo rozporządza wieloma wariantami systemu dystrybucji fizycznej. Liczba tych wariantów zależy od ilości zakładów wytwórczych w obrębie przedsiębiorstwa, a także ilości rynków przez nie obsługiwanych. Dlatego w miarę przechodzenia od przedsiębiorstwa jednozakładowego, obsługującego pojedynczy rynek, aż do przedsiębiorstwa wielozakładowego, działającego na wielu rynkach, pojawia się coraz większa różnorodność rozwiązań w zakresie strategii fizycznej dystrybucji. Analiza dotycząca tych zagadnień nie może oczywiście uwzględniać wszystkich możliwych wariantów^Ogranicza się ona zatem do wariantów podstawowych, tzn. uwzględnia przedsiębiorstwo jednozakładowe działające na pojedynczym rynku, przedsiębiorstwo jednozakładowe obsługujące wiele rynków oraz przedsiębiorstwo wielozakładowe działające na wielu rynkach.
Dodaj komentarz