//////
You are here: Home > Marketing > OSZCZĘDNOŚCI

OSZCZĘDNOŚCI

Jeżeli oszczędności z funduszu nabywczego mają charakter przymusowy, spowodowany niemożnością nabycia poszukiwanych przez ludność towarów, to sytuacja taka jest jednym z przejawów niedostatecznej sprawności (skuteczności) systemu marketingowego. Jeżeli natomiast wzrostowi dochodów indy­widualnych towarzyszy wzrost wydatków konsumpcyjnych na zakup szerokiej gamy dóbr, świadczy to o skuteczności marketingowego działania.Przy rozpatrywaniu’ skuteczności marketingowego działania nie można pominąć takiej sprawy jak jakość życia! Pojęcie to nie sprowadza się wył^CZTiie do ilościowych aspektów konsumpcji (zwiększania produkcji towarów i usług). Chociaż kwantyfikacja tych elementów jest trudna do przeprowadzenia, to jednak powinny być one brane pod uwagę, ponieważ działalność marketingowa w spcsób bezpośredni lub pośredni decyduje o jakości życia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *