//////
You are here: Home > Marketing > NOWI PRODUCENCI

NOWI PRODUCENCI

Na rynku zjawiają się nowi producenci i dlatego między- innymi ceny na dany towar mogą wykazywać tendencję spadkową. W programie marketingowego działania dąży się ponadto do rozszerzenia sprzedaży na dalsze rynki czy ich seg­menty, rozwija się różne formy sprzedaży. W dalszym ciągu dużą rolę odgrywa reklama, dzięki której zwiększa się popyt na dany produkt. Kiedy natomiast produkt wchodzi następnie w fazę swojej rynkowej dojrzałości, a więc kiedy konsu­ment zaakceptował już produkt dość powszechnie i na rynku zjawiają się nowi pro­ducenci, coraz większą rolę w kompozycji elementów marketingu odgrywają: cena, jakość produktu, a także opinia na rynku o danym dostawcy. Dobre imię firmy zaczyna mieć coraz większe znaczenie. W reklamie i innych formach promocji akceptuje się w związku z tym nie tylko dany produkt, ale i danego wytwórcę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *