//////
You are here: Home > Marketing > NAJBARDZIEJ KOSZTOWNE KANAŁY

NAJBARDZIEJ KOSZTOWNE KANAŁY

Można ogólnie powiedzieć, że najbardziej kosztowne są te kanały dystrybucji, które wymagają prowadzenia bezpośredniej sprzedaży towaru ostatecznemu nabywcy. Jeśli producenci decydują się na takie rozwiązanie, spodziewają się osiągnąć korzyści, które zrównoważyłyby (albo przekroczyły) zwiększone koszty. Prowadzenie sprzedaży bezpośredniej (przy użyciu wysoko kwalifikowanych agentów) środków produkcji jest wysoce kosztowne, ale często jest ono nieodzowne, zwłaszcza przy skomplikowanych urzą­dzeniach. Skoro zdecydowaliśmy, w wyniku kompleksowej analizy, jaki typ (typy) pośred­nika zostanie wykorzystany, trzeba z kolei odpowiedzieć na pytanie: jaka powinna być liczba punktów sprzedaży detalicznej zaangażowanych w sprzedaży danego towaru. Liczbę tę należy ustalić dla każdego typu (rodzaju) punktu sprzedaży.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *