//////
You are here: Home > Marketing > NADRZĘDNY CEL

NADRZĘDNY CEL

Celem zaś nadrzędnym marketingu jest nadrzędny cel przedsiębiorstwa, to znaczy^zaspbkS^ janie potrzeb konsumenta i użytkownika poprzez sprzedaż dóbr czy usług, jakie przedsiębiorstwo może wyprodukować. Marketing współczesny jest więc czynni­kiem koordynującym całą działalność określonego przedsiębiorstwa prowadzącą do kreowania zyskownej dla niego sprzedaży. W warunkach gospodarki socjalistycznej dochodzi do tego, oczywiście, interes całej gospodarki narodowej, który stanowi także istotę celu działania socjalistycznego przedsiębiorstwa. Przedsiębiorstwo w gospodarce kapitalistycznej jest elementem składowym systemu ekonomicznego, opartego na prywatnej własności środków produkcji; wpływa na inne elementy tego systemu i jest od nich jednocześnie zależne.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *