//////
You are here: Home > Marketing > MOŻLIWOŚĆ WPROWADZENIA ZMIAN

MOŻLIWOŚĆ WPROWADZENIA ZMIAN

Informacje umożliwiają przeprowadzenie zmian nie tylko w kanałach dytrybucji, ale w całej strukturze systemu marketingowego. Stała ocena potrzebna jest również dlatego, że kanał, odpowiedni w momencie wprowadzania produktu na rynek, może okazać się już nieprzydatny w następnych fazach cyklu „życia” produktu na rynku. Kanał właściwy dla produktu, który jest od dłuższego czasu sprzedawany na rynku, może nie nadawać się dla produktu no­wego. W ocenie kanału dystrybucji trzeba brać więc pod uwagę fazy cyklu „życia” produktu.Ocena stanowi ważne ogniwo w procesie decyzyjnym. Umożliwia modyfikowanie rozwiązań, jeżeli ich skuteczność nie jest zgodna z oczekiwaniami, a także wprowa­dzenie rozwiązań całkowicie nowych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *