//////
You are here: Home > Marketing > LICZBA PUNKTÓW SPRZEDAŻY

LICZBA PUNKTÓW SPRZEDAŻY

Liczba punktów sprzedaży detalicznej prowadzą­cych sprzedaż artykułów wybieralnych jest znacznie mniejsza, niż z artykułami codziennego użytku, Producent w takim przypadku powinien w większej mierze zwracać uwagę na poziom i jakość usług punktów sprzedaży niż ich ilość. Sieć han­dlowa powinna dysponować głębokim asortymentem, aby konsument miał z czego wybierać. Znacznie mniejsza liczba tych punktów może uzasadniać celowość roz­wijania bezpośrednich dostaw z produkcji do detalu. Takie tendencje występują w wielu krajach. Ostatnia grupa (c) obejmuje te towary i usługi, którym konsumenci są skłonni poświęcić dużo czasu, aby je wyszukać i nabyć.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *