//////
You are here: Home > Marketing > KOMPOZYCJA ELEMENTÓW

KOMPOZYCJA ELEMENTÓW

Kompozycja elementów marketingu zależy przede wszystkim od rodzaju dobra czy sprzedawanej usługi, różne bowiem jest znaczenie jakości produktu, jego opakowania, znaku fabrycznego, ceny, kanału dystrybucji, reklamy czy samej sprzedaży dobra lub usługi na przykład przy sprzedaży dóbr i usług konsumpcyj­nych oraz dóbr i usług inwestycyjnych. Inne też jest znaczenie opakowania towarów konsumpcyjnych i opakowania towarów inwestycyjnych. W poszczególnych gru­pach towarowych (towary żywnościowe, towary konsumpcyjne nieżywnościowe, towary inwestycyjne) rola i znaczenie konkretnego elementu marketingu znacznie się różnią między sobą. Na przykład reklama materiałów piśmiennych nie jest tak istotna, jak reklama książek, a znak fabryczny cukru nie ma takiego znaczenia, jak znak fabryczny wina.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *