//////
You are here: Home > Marketing > KIEROWNICY DO SPRAW MARKETINGU

KIEROWNICY DO SPRAW MARKETINGU

Kierownicy do spraw marketingu w przedsiębiorstwach produkcyjnych oraz w odpowiednich, współdziałających z nimi przedsiębiorstwach handlu detalicznego powinni ze sobą ściśle współdziałać, aby nie dopuszczać do powstawania sprzecz­ności pomiędzy strategiami poszczególnych ogniw danego kanału dystrybucji. Chodzi tu o wykształcenie jednolitego systemu działania, obowiązującego wszystkie współpracujące ze sobą przedsiębiorstwa, znajdujące się na drodze od konsumenta czy użytkownika do producenta włącznie. Powinno to obowiązywać zarowno na rynku krajowym, jak i w przypadku handlu zagranicznego, aczkolwiek w tym ostatnim przypadku wprowadzenie w życie omawianej zasady jest znacznie trud­niejsze z powodów, które są dość oczywiste.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *