//////
You are here: Home > Marketing > JEDNOŚĆ CELÓW

JEDNOŚĆ CELÓW

Forpocztą takiego działania w skali Rady Wzajemnej Pomocy Gospodarczej są, nieliczne jeszcze wprawdzie, wspólne przedsiębiorstwa i wspólne organizacje gospodarcze krajów socjalistycznych, członków RWPG. Współczesny marketing można więc również uznać za — w pewnym sensie — koncepcję wzbogacającą za­sadę międzynarodowego podziału pracy. W szczególności pozytywnie należy ją oceniać w warunkach gospodarki socjalistycznej i socjalistycznej integracji państw- członków RWPG z racji jedności celów: przedsiębiorstw i krajów, czyli z racji możliwości integracji koncepcji mikro- i makromarketingu, w pewnym stopniu także na szczeblu wyższym niż jeden tylko z osobna wzięty kraj. W poszczególnym natomiast przedsiębiorstwie, którego działanie marketingowe jest celem analizy w niniejszej pracy, chodzi o zaspokajanie popytu wybranej grupy odbiorców w zakresie wybranych dóbr lub usług.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *