//////
You are here: Home > Marketing > FUNKCJONOWANIE PRZEDSIĘBIORSTWA

FUNKCJONOWANIE PRZEDSIĘBIORSTWA

Nie oznacza to, że funkcjonowanie przedsiębiorstwa, jego wewnętrzne działania oraz właściwe wykorzystanie zasobów nie są istotne, powinny one jednakże być podporządkowane zaspokajaniu potrzeb odbiorców. Można by uznawać, że dostarczanie odbiorcom towarów i usług, jakich potrzebują, jest bardzo oczywistą i logiczną sprawą i dziwić się, że marketing uważa się za tak wielki postęp w treści i praktyce działania. Jednakże ta oczywista i logiczna prawda  nawet obecnie nie jest jeszcze w pełni respektowana przez większość przedsiębiorstw. Pracownicy działów produkcyjnych koncentrują się głównie na produkowaniu dóbr i usłag, księgowi zwracają uwagę na bilansowanie zapisów, pracownicy dzia­łów finansowych interesują się finansową pozycją przedsiębiorstwa, a sprzedawcy koncentrują się na zdobywaniu zamówień od odbiorców.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *