//////
You are here: Home > Marketing > EFEKTY NA RYNKU

EFEKTY NA RYNKU

Efekty przedsiębiorstwa na rynku zależą nie tylko od jakości jego pracy, ale również pozostałych ogniw, a zwłaszcza pośredników handlowych. Dlatego przedsiębiorstwo produkcyjne, realizujące koncepcję marketingu, musi troszczyć się o skoordynowanie funkcji marketingowych wewnątrz swojego zakładu oraz w obrębie całego kanału rozprowadzającego jego produkty. Potrzebna jest strukturalna spójność wszystkich organizacji, odgrywająca tak istotną rolę w pla­nowaniu, kierowaniu i kontroli operacji marketingowych. Kanały dystrybucji a proces dostosowania podaży do popytu.Problem sprawności (skuteczności, efektywności) kanałów dystrybucji należy analizować z wielu punktów widzenia, biorąc pod uwagę zarówno czynniki ja­kościowe, jak i ilościowe (wymieme).

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *