//////
You are here: Home > Marketing > DYSTRYBUCJA SELEKTYWNA

DYSTRYBUCJA SELEKTYWNA

Dystrybucja selektywna nada­je się szczególnie do sprzedaży artykułów wybieralnych. Pozwala ona na zwiększenie przeciętnej partii zamówień i ograniczenie czasu dostaw. Stosując selektywną dy­strybucję nie można jednak mieć pewności, czy określone produkty są rozmieszczone na rynku w sposób prawidłowy (czy trafią one do właściwych segmentów). Druga wątpliwość, jaka często może się pojawić, dotyczy wyboru punktów sprzedaży de­talicznej, przez które rozproAradzane są towary (czy rzeczywiście wybór ten jest najwłaściwszy). Wreszcie konsumenci mogą mieć także trudności w znalezieniu punktów sprzedaży, które oferują określony produkt lub markę. Pomimo to dystry­bucja selektywna ma wiele pozytywnych stron.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *