//////
You are here: Home > Marketing > DLA JEDNEGO PRODUKTU

DLA JEDNEGO PRODUKTU

  1. Kilka kanałów dla jednego produktu. W danym przypadku mamy do czynienia z tzw. kanałami alternatywnymi, o których pisaliśmy poprzednio.W zespole przesłanek decyzyjnych nie można wreszcie pominąć efektywności ekonomicznej/ Problem ton jest złożony, ponieważ należy go rozważać nie tylko w krótkim, ale również w długim okresie. Kanał nieefektywny ekonomicznie w danej chwili może okazać się bardzo racjonalny w dłuższej perspektywie czasu ze względu na zmieniające się warunki rynkowe i zwyczaje nabywców.  Trudności określenia efektów ekonomicznych związanych z danym kanałem wynikają również z tego, że jeden z podstawowych elementów, jakim jest wielkość sprzedaży, zależy nie tylko od potencjalnych możliwości związanych z danym kanałem dystrybucji, ale także od narzędzi marketingowych (promocja, cena, produkt).

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *