//////
You are here: Home > Marketing > DECYZJE PRZEDSIĘBIORSTWA

DECYZJE PRZEDSIĘBIORSTWA

Decyzje przedsiębiorstwa w sprawie ustalenia poziomu usług powinny być poprzedzone badaniami reakcji nabywców w stosunku do różnych wariantów po­ziomu usług. Jest to tym bardziej uzasadnione, iż znaczenie każdej z omawianych uprzednio form usług zależy od określonego produktu i rynku. Na przykład dla niektórych detalistów szybsza realizacja zamówienia jest mniej ważna niż zapewnie­nie realizacji kolejnych zamówień w różnych odstępach czasu. Ułatwia to bowiem planowanie zapasów. Inni odbiorcy mogą natomiast przyw’ązywać dużą wagę do szybkości realizacji zamówienia. Dotyczy to na przykład tych odbiorców, którzy dysponują małą powierzchnią składową, a towary stanowiące przedmiot ich obrotu są często nabywane (duża częstotliwość zakupu) .

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *