//////
You are here: Home > Marketing > CEL MARKETINGU

CEL MARKETINGU

Celem marketingu na tym etapie jest między innymi wychowanie konsumenta w zakresie możliwości za­spokojenia nowych potrzeb przez nowe dobra czy usługi. W tej fazie marketingowego działania zwykle wysokie są jednostkowe koszty reklamy i innych rodzajów pro­mocji oraz koszty samej sprzedaży. Wysoka cena nie jest nawet barierą sprze­daży, jeżeli można dotrzeć z informacją o produkcie czy usłudze do osób lub orga­nizacji i instytucji najbardziej wrażliwych na zaspokajanie nowych potrzeb i jeżeli jednocześnie potrafi się te osoby, organizacje i instytucje odpowiednio nakłonić do.kupna nowego produktu. Na następnym etapie „życia” produktu, w okresie przyspieszonego popytu, zwiększa się często, szczególnie w krajach kapitalistycznych, konkurencja na szczeblu produkcji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *