//////
You are here: Home > Marketing > BEZPOŚREDNIE UCZESTNICTWO

BEZPOŚREDNIE UCZESTNICTWO

Każdy produkt stanowi wreszcie określoną kompozycję, składającą się z wielu elementów. Nie kupujemy, na przykład, 20 dkg kawy, ale również pojemnik ze szkła albo metalu, zaopatrzony w etykietę towarową, znak fabryczny itp. Jeszcze bardziej złożona jest ta kompozycja, kiedy nabywamy na przykład filiżankę kawy w zakładzie gastronomicznym. Podobnie nie kupujemy desek, cegły i wielu innych rzeczy, jeżeli chcemy nabyć dom. Chcemy te wszystkie rzeczy mieć w odpowiedniej kombinacji.Wszystkie więc przedmioty uczestniczące w sposób bezpośredni lub pośredni w działalności marketingowej tworzą kanał dystrybucjijPominięcie ich prowadzi do zmniejszenia użyteczności poznawczej i praktycznej analizy kanału dystrybucji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *